Om katter bland hermeliner


Det finns ett stort antal sexuellt frustrerade människor där ute. På nåt annat sätt kan jag inte tolka listningen av de mest frekventa sökord som använts för att hitta till min blogg de senaste timmarna. Att ”earth” smugit sig in som en katt bland hermelinerna är väl att betrakta som ett mysterium i sammanhanget.

sex 13
djurplågeri 5
sex bilder 4
earth 2
knulla hora 1
sex första gången 1
¨sex

Vad ”djurplågeri” beträffar är jag lite kluven. Djurplågeri är förkastligt i varje form och sex och djur är en kombo som ger mig, för att uttrycka mig milt, lite äckelkänsla. Jag väljer att tro att det är människor som söker fakta om djurplågeri för att kunna stå upp och argumentera mot detsamma som sökt på ordet. Det känns bäst så.

Intressant?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 reaktioner på ”Om katter bland hermeliner

Kommentera

