Nu gick säkerhetsventilen


I morse blev jag lite trött när ett ett höftledsbrott ansågs platsa på förstasidan i Aftonbladets nätupplaga. Tyckte väl liksom att nu kan det inte bli värre. Men hej vad jag bedrog mig. Det kunde bli värre. Mycket värre till och med.


Hur i helvete kan detta platsa på ettan i GPs nätupplaga?
Det är ta mig fan helt sanslöst att vi blivit så djävla sinnesslöa att sån dynga får nyhetsrubriker!

Ursäkta min vokabulär, men nu gick liksom säkerhetsventilen.

Intressant?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 reaktioner på ”Nu gick säkerhetsventilen

  1. Jag håller med dig. Hur kan Solsidan vara en så viktig nyhet? Det är ju inte precis nyhetstorka nu om man säger så. Varför rapporterar dem inte om japan eller Libyen först?

Kommentera

