Men vem är du (bakis, del II)


Har bloggat om detta förut, jag vet, men nu kopplar jag snart in min Internet-operatör för att få svar.  Inte för att det spelar nån roll, utan bara för att jag är så nyfiken så jag spricker.

Vem är du som varje lördag – söndag hittar till min blogg via sökordet bakis? Trots allt finns jag inte bland de första sökresultaten så du måste ju verkligen vilja hitta hit?

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

3 reaktioner på ”Men vem är du (bakis, del II)

Kommentera

