Avvisad


Daggvått gräs kittlar mina bara fötter. Det är ännu tidigt och helt stilla. Den svala luften får mina bröstvårtor att styvna mot den tunna t-tröjan. Jag blundar, vänder mitt ansikte mot solen, känner hur den värmer. En svag doft av nybryggt kaffe från muggen i min hand blandar sig med den av sommarmorgon. Jag tänker på dig, hur du fortfarande sover där inne, på hur mina händer försiktigt smeker dig vaken, på hur jag mjukt väcker dig med hela min kropp. Jag blir varm, fuktig och tänker på hur du långsamt svarar och på hur vi om en stund är händer, munnar, tungor, kön, kroppar och en.

Jag tänker på hur det skulle kunna vara.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 reaktioner på ”Avvisad

Kommentera

