Stuff


Håller på med storstädning.
Inte helt osökt kom jag att tänka på denna underbara om all skit vi samlar på oss helt i onödan.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 reaktioner på ”Stuff

  1. Kommer ihåg tiden då jag skilde mig från mitt X. Hade då många tankar kring att man inte borde äga mer än man kan bära. Skapar en upplevelse av frihet och obundenhet. Samtidigt är jag trygghetsnarkoman och bör undvika stress. Därför tycker jag om en fast boplats med flera utrymningsvägar. Därefter kommer esteten i mig och kräver utmaningar i form och funktion. Vackra saker att vila mina primärorgan på, ger mig en poetisk upplevelse och stimulerar mina tankar. Därför går jag på loppis och får för mycket med mig hem, som jag efter några år rensar och ger till en loppis, så kretsloppet är igång. För att göra det hela mer komplicerat vill jag definitivt inte ha det plottringt, plottrigt stressar mig. Varför är det så svårt att leva i harmoni med sig själv

Kommentera

