Rätt skall vara rätt


Här och här har jag utgjutit mig över AB och deras blogg/community.

I dag kom så följande från AB:

Hej!
Tack för ditt mejl.

Jag har frigjort ditt användarnamn för ditt Snack-konto.
Med vänliga hälsningar

Kundcenter
Gudrun Lindgren
Aftonbladet PLUS
Viktklubb.se

Som en böld i röven fortsätter jag dock irritera och skickade följade svar:

Tack.

Nu undrar jag vad det innebär.
Är alla mina uppgifter/texter raderade ur era databaser eller är det bara mina användaruppgifter som är bortkopplade från det jag skrivit?

MVH

Återstår att se om svar gives.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

2 reaktioner på ”Rätt skall vara rätt

Kommentera

