Fel på mig, absolut…


Varje vardag strax efter kl 1800 börjar ”finska timmen” i min lokala radiokanal.

Varje vardag ungefär så här dax (1830… typ.) upptäcker jag att jag sitter och lyssnar på nåt som jag inte begriper halv sju av och undrar varför jag inte går och byter kanal…

Varje vardag strax före 1900 upptäcker jag att jag fortfarande sitter och lyssnar på ”finska timmen”

Vad är det för fel på mig?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 reaktioner på ”Fel på mig, absolut…

  1. Alla har vi våra egenheter, min vd tex kan inte gå en meter ifrån sitt rum utan att läsa dörren, han tom skämtade om det idag och jag svarade hnm med meningen ovan 😀

Kommentera

