Om en dröm


Han gav mig lösningen.

Jag fick för mig att han var Jesus och att gåvan var min att förvalta.
Mörka skuggor och starka makter jagade mig över hav och genom dörrar, ty de ville åt gåvan, lösningen.

När mina krafter var så gott som uttömda och jag kände att slutet var nära uppenbarade hon sig. Likt en räddande ängel, obeskrivligt vacker, stod hon vid min sida. Till henne lämnade jag gåvan. Jag litade på henne. Hon skulle föra sanningen vidare.

Hon bedrog mig med den underbaraste av kyssar.

4 reaktioner på ”Om en dröm

Kommentera

