I bloggosfären


Det finns, som jag ser det, i huvudsak tre typer av bloggar:
– De som fulla av yta lämnar mig fullständigt likgiltig.
– De som fulla av tanklöshet och fördomar lämnar mig med en fadd smak i munnen.
– De som fulla av tanke och kunskap lämnar mig grön av avund och stum av beundran.

När jag läser den tredje kategorins bloggar kan jag ibland tänka att min blogg, i den bloggarens ögon, tillhör en av de två första kategoriernas.

En sällan upplyftande tanke.

Andra bloggar om:

10 reaktioner på ”I bloggosfären

  1. Varför har jag inte tänkt på det innan. Självklart ska ordet vara ”metabloggande”. Givetvis!! Tack för det.. 😀

  2. Ingen aning faktiskt, ngt fick mig att le. Du har förmågan att skriva, även om jag inte vet vilken ”ulrika” du är.

    Kanske…2500 tecken eller va den hette.

    Nå väl, ha det bra!

  3. Det här inlägget var det enda jag hittat hos dig…och jag menade väl när jag log, för då betyder det var klockrent. Och att du har förmågan …

Kommentera

